kpns

juli 21, 2007 on 11:05 am | In Brief aan..., Zucht... | 8 Comments

Geachte mevrouw/heer,

Op 5 juni 2oo7 heb ik een zeer vermoeiend gesprek gevoerd met één van Uw niet al te snuggere medewerkers. Dit alles naar aanleiding van een rekening, welke ik ten onrechte ontving en derhalve niet betaald had. Aan het eind van dit gesprek, werd mij verzekerd dat het lichtje was gaan branden aan de andere kant, alsmede dat ik de gecorrigeerde factuur binnenkort zou ontvangen.
Ik ben namelijk echt niet te beroerd om die acht of twaalf verbelde euro’s nog te gaan dokken, maar zolang jullie rekeningen blijven sturen van boven de honderd euro, voor een vooraf-te-betalen abonnement welke ik, zo ontdekte zelfs Uw niet al te snuggere medewerker, al lang zèlf heb opgezegd, kunt U er donder op zeggen vergif op innemen op rekenen dat ik niet de moeite neem om de overboeking dan maar zelf te regelen. Mijn vertrouwen in het functioneren van Uw bedrijf, voor zover ooit aanwezig, is namelijk weg, net zoals wellicht die twaalf euro als ik ze zo even over zou maken.

Uw brief van vanmorgen bevestigde dit nogmaals.
U deelt mij hierin mede dat U op 1o juli 2oo7, meer dan een maand nadat Uw niet al te snuggere medewerker al ontdekt had, dat er van een abonnement geen sprake meer was, mijn telefoonaansluiting buiten gebruik heeft gesteld. Ook bent U voornemens de overeenkomst tussen mij en KPN betreffende deze telefoonaansluiting per 26 juli 2oo7 te beëindigen. Is dat net zoiets als niet accepteren dat een relatie voorbij is en het dan alsnog zèlf uitmaken ? Bent U zo’n type ? ‘Nee hoor, ìk heb het uitgemaakt !’
Ik zou zo zeggen, gá d’r voor !

Echt waar, meneer of mevrouw de directeur Klantcontact, J. Middendorp die ons zo hoog acht, als ik niet al lang ècht gratis (in tegenstelling tot Uw ‘slimme’ versie van dit fenomeen) zou bellen, zou ik U de telefoonkosten in rekening brengen die ik dan had moeten maken om U, tevergeefs, op Uw fouten te wijzen. En dan kon U naar die laatste paar euro’s fluiten ! Eens kijken hoe lang U dan nog directeur blijft, als blijkt dat U wederom tijd en materiaal heeft verspild, doordat U Uw zaak(jes) niet op orde heeft !

Ach wat lul ik nou, dan zou de NS toch ook elke week een andere directeur hebben…

8 Comments »

RSS feed for comments on this post.

  1. Instanties en dé overheid; dat zijn twee dingen.

    Comment door Erwin Troost — 21/07/2007 #

  2. Wat een drama. Lijkt een beetje op mijn UPC verhaal maar dan erger. Maar je zit dus straks niet zonder telefoon? Dat zou wel vervelend zijn.

    Comment door Henrike — 21/07/2007 #

  3. Zal ik dan maar sterkte zeggen?

    Comment door Marijke — 21/07/2007 #

  4. David en Goliath?

    Comment door Toaske — 21/07/2007 #

  5. Volgende week. Dan ga ik weer lekker treinen. Gehehehe.

    Comment door Yvonne — 21/07/2007 #

  6. Wat herkenbaar! Twee jaar geleden ben ik verhuisd en moest dus verschillende zaken (verzekeringen, telefonie, gas, water, elektra) opnieuw regelen. Het was verschrikkelijk!

    Comment door Jelle — 22/07/2007 #

  7. Oh wat irritant.. lijkt wel of die instanties nooit iets goed kunnen doen!! grrrrr
    hoop voor je dat alles snel opgelost wordt!

    Comment door Angelique — 22/07/2007 #

  8. Ach wat lul je nou, haha

    Comment door Maurice — 18/01/2008 #

Leave a comment

XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Entries and comments feeds.