in gesprek
juni 5, 2007 on 2:07 pm | In Zucht... | 10 CommentsEnkele zinnen, in chronologische volgorde, uit het gesprek met de KPN :
“Nee hoor, U heeft het niet opgezegd.”
…
“Nee, ik kan het nu niet opzeggen, omdat ik Uw gegevens niet heb.”
…
“Maar U heeft helemaal geen telefoon abonnement bij ons !”
…
“Mevrouw, geen zorgen, het is al làng opgezegd.”
…
“Factuur correctie ? Dan moet U eerst wel Uw abonnement opzeggen.”
…
10 Comments »
RSS feed for comments on this post.
fijn zo’n duidelijk gesprek???
Comment door margriet — 03/11/2007 #
Hahaha, en als je nou bedenkt dat dat hele bedrijf zo werkt… Echt waar, als ik er geen inhuurkracht was dan zou ik het triest vinden… Nu ben ik alleen maar heel verbaasd dat de aandelen nog steeds maar stijgen…
Comment door Dirk — 03/11/2007 #
Je zou er toch het heen en weer van krijgen, hè?!!
Comment door Anske — 03/11/2007 #
Goh, ik kreeg 2 brieven van de Postbank. Bij de eerste moeest ik het proces verbaal opsturen en werd er een onderzoek gestart en zou ik eventueel mijn gestolen geld na 6 weken, na een eigen risico, terugkrijgen.
Brief 2, zat dezelfde dag bij de post, mevrouw u hoeft geen stappen te ondernemen, geen procesverbaal naar ons toesturen en uw geld wordt zo speodig mogelijk teruggestort. 2 keer door dezelfde persoon ondertekend. Het slaat toch helemaal nergens op.
Net als dat telefoongesprek bij jou.
groeten Inge
Comment door Inge — 03/11/2007 #
Ik ben ook zo zat van dat gezemel! Praat me er niet van . Soms vraag ik me af waar dat naar toe moet ! En keuzetoetsen ben ik ook blehhhhhh van !! :):)
Comment door Julia — 03/11/2007 #
Dat je ze überhaupt te pakken hebt gekregen zeg! Tjonge…drama…het zal je werk maar zijn! Wat zou je thuis dan vertellen wat je die dag gedaan hebt? Hahahahaa…dat weten ze dan vast òòk niet meer! Hopelijk is het goed gekomen?
Comment door annemarie — 03/11/2007 #
DOODMOE word je van die instanties….
Comment door Angelique — 03/11/2007 #
Wat een ergerlijke domheid; ze zijn er gewoon met hun kop niet bij – helaas is het exemplarisch.
Comment door Marius — 03/11/2007 #
KPN is kwalitatief uitermate teleurstellend.
Comment door Spam Weblog — 03/11/2007 #
Als je wil kan je die 2 links:
Beginpagina
Web-log.nl portal
Weblog maken?
Ook weghalen.
Comment door Spam Weblog — 03/11/2007 #